Det är många som inte vill betala för nya funktioner och jag är en av dom speciellt då kostnaderna vi har hört är rätt höga. Men det finns garanterat några funktioner som Väldigt många vill ha utav oss ca 4000 textalk webshops ägare.
Om en fråga kring en viktig funktion skulle komma från textalk i form av “crowdfunding” tänk där många intressenter lägger en mindre summa var för “produktionskostnad” kanske vi kan få igång funktioner som vi ville ha för 3 år sedan i ett nafs!?
För min egna del och förmodligen alla som jobbar med kläder och storlekar vill jag ha igång en BRA Filtreringsfunktion för storlekar, färg, längd mm
Denna funktion är ett måste i framtiden för att hänga med och förenkla för slutkunden. Kan även bli den anledningen varför vi blir tvingade att lämna Textalk i framtiden.
Kanske inte vad alla vill men iallafall ett möjligt tillvägagångsätt.
Ponera att 1000 butiker lägger 100:- var för tex filtreringsfunktion. Detta blir 100.000:- för TT att lägga på en programmerare som kan jobba enbart med denna funktion. Det bör man komma långt med.
Jag har inga problem att lägga 100:- för denna funktion eller 2000 för den delen heller.
Vad säger ni andra om detta tänk?
www.standtall.se
Patrik