Feedback - ny sida

Vi vill gärna få återkoppling på vår sida: https://extraledljus.se
Tar gärna emot synpunkter, förbättringar och rekommendationer.
Tack!

Ta bort länkarna till svenska hemsidor och kvalitetskatalogen, de ger dig inget tillbaka och se bara dumt ut.
Annars tycker jag det ser bra ut, svårt att inte störa sig på de svarta rutorna på bilderna men kanske en vanesak :slight_smile:

1 gillning

Hej jag skulle ta bort texten som ligger överst på sidan och lägga det längst ned. Förstår inte att jag kommer in i en webbshop när jag landar på startsidan.

Annars bra👍

1 gillning

Personligen gillar jag inte svart som grundfärg, jag skulle köra med en snällare nyans.
På min dator går t ex texten “inkl moms” uppe i högra hörnet ut i det svarta sidofältet vilket gör att det svarta s:et i moms inte syns mot den svarta bakgrunden, det problemet kan inträffa på fler ställen beroende på browsers/operatörsystem etc med just svart bakgrundsfärg.

Annars är sidan tydlig.

Jag har bara kollat i min dator. Möjligen saknar jag en “öppen” menyrad, dvs man ser menyvalen utan att behöva klicka menyknappen. Om dina avslut/trafik kommer huvudsakligen från datorer så kan det vara en idé att ha en öppen meny, i datorn med stor skärm ger det en bra översikt (i mobilen blir den som en knapp per automatik).

Och sist lite ordpolis :slight_smile: bildspelets texter, snyggt design - ska vara snygg design, innovativ extraljus - ska vara innovativt extraljus

1 gillning