Ingen som handlar

Hej
Är det någon som kan se vad är det för fel på min sida, får inga kunder som handlar, är det något som jag har gjort fel på min sida, tar tack samt mot alla förslag till hur man kommer i gång med försäljning i webbutiken. www.filioli.se

Hej, Jag har kollat lite på din sida och kan inte hitta några fel så. Gör du reklam?
Vi använder Remarket för SEO och google-annonser men man kan ju göra det själv. Använd även Google Analytics så ser du var besökarna hoppade av. Det var så vi upptäckte vissa svårigheter med vår sida. Vi ökade försäljningen med ca 200% förra året jämfört med året där innan.

1 gillning

Hej.

Har också kikat igenom butiken. Gått från start till kassa och alla steg fungerar.
Precis som Proaccess skriver - får ni mycket trafik till sidan? Har ni testat kampanjer och rabatter för att locka kunder?
Är ni aktiva på sociala medier och via annonser?

Slå oss gärna en signal på 031-14 33 14, så kan vi ha en genomgång av shoppen tillsammans.

/ Maria @ Textalk

Hej
Allt ser bra ut men jag hade rättat till några stavfel som (vilkar vi är tex) och använt samma typsnitt längst ner på sidan som övrig text för att få en mer enhetlig och behaglig text.

Sen är det reklam som gäller!!

Lycka till

zenwell.se

Tusen tack :slight_smile: