Inget svar från kundtjänst

Hej,

Jag blev ombedd att skapa supportärende i “min kundtjänst” efter att ha blivit felinformerad om en tjänst som inte ingick i Plus.

Får inte svar på flera dagar.
Efter att ha ringt säljavdelningen och frågat varför man ej får svar, så fick jag ett svaret att de missat och skall svara mig.

Fick ett vagt svar som tyvärr inte hjälpte lösa min situation alls.

Efter att svarat på “Abicarts svar”, så har det nu åter igen gått 1 vecka utan återkoppling från de.
Mailade support@abicart.se och fick auto-svar att gå via “min kundtjänst”.

Väldigt svårt att få teknisk hjälp, och undrar om någon annan än jag upplever detta?
Vad gör ni?

1 gillning

Om det är något de inte kan eller vill lösa så händer det att det blir svåra att få tag på och väntar gärna en vecka på att svara.

2 gillningar

Man strider sig blodig, De har en support som inte klarar av dom problem som uppstår, eller så har de inte kunskap. Efter mina 3 år så har jag ångrat mig djupt att jag valde Texttalk nuvarande Abicart. Haft problem i alla år med funktioner som inte fungerar, fel i lager saldon , integrationer som inte fungerar, allt tar sin tid gällande kundtjänst. Det jag har lärt mig nu Abicart webbplattform är inte utvecklad, de har långt kvar… Så jag ångrar mig djupt att jag tog denna plattform till mitt företag.

3 gillningar

Hej Kamran,

Jag beklagar att du fått felaktig information om om integrationen till Postnord.
Jag har uppgraderat ditt abonnemang till Abicart Pro utan extra kostnad.

Allt gott,
Rikard Sigvardsson

Hej Maria, hör gärna av dig till mig på rikard@textalk.se så skall jag hjälpa dig att reda ut vad du har problem med i Abicart.
Allt gott, Rikard

Jag upplever också väldigt ofta samma, dåliga svar med lösningar på problem och ibland uteblir återkopplingen helt.

2 gillningar