Konstigt fel i min nya webshop

Jag har ett konstigt fel som tycks uppkomma då och då. Folk kan bara komma till startsidan, och oavsett om de klickar på menyer/produktgrupper eller meny val/egna sidor, så är det endast startsidan som visas.
Detta problem uppstår några ggr/dygn. Om jag loggar in på abicart som admin och sparar om startsidan, så brukar det hela sparka igång. För att några timmar senare är det problem igen.
Problemet uppstår i olika browsers, mobilt och desktop. Har testat i inkognitoflik också, samma sak där. Ibland ok, ibland ej.
Har så klart varit i kontakt med supporten, men då de testar är den uppe och snurrar.
Är det någon som varit med om nåt liknande?
Eller har ni någon idé på vad som kan orsaka det hela?

Ni får gärna hjälpa mig att hålla koll på om den funkar eller ej, och meddela mig.
www.lustkarlek.se

Mvh
Helena

Hej
Vi hade problem med att startsidan alltid laddades och visades under en sekund när man körde en reload på en undersida. Supporten kunde inte återskapa det och då inte hitta felet. Så jag gjorde en skärminspelning där jag klickade runt och laddade om sidan för att visa dem felet.
Testa att göra det. =)

Förhoppningsvis har problemet löst sig nu. De vet inte vad det beror på, jag tog bort ett &-tecken i min mallnamn. Supporten säger att det inte ska spela nån roll. Men jag upplever det som att det funkar nu…

Felet kvarstår! Mer än 1 månad senare och min webshop har fortfarande problem!

Mer än 1 månad senare och felet kvarstår!
Det tog lång tid innan suppotten förstod mitt problem, men jag upplever inte att det händer nåt.

Mitt i allt kommer man bara till Startsidan, oberoende av vad man klickar på. Om jag går in och sparar om startsidan, så kickar allt igång igen.
Ibland kan det ske 3 ggr på 2 h, ibland har jag bara upptöckt 2 ggr på en dag.
Jag/supporten tycks inte veta vad som triggar felet.

Har någon något gott råd att komma med?
Supporten verkar inte heller veta, de har kontaktat utvecklarna - men de får jag själv inte prata med.

Känns som enda alternativet blir att överge Abicart, trots alla timmar jag lagt ner alla redan…

Hur kommer jag i kontakt med ansvarig för Abicart/Utvecklarna?

Jag har problem med att menyerna saknas då och då, vilket är lika svårt att få supporten att bry sig om då det bara händer ibland. Att kunna skicka direkt till utvecklare vore nog inte dumt men svårt då utvecklarna kanske inte jobbar i sverige längre då abicart finns i flera länder.

Oj!
Det låter ju inte alls bra, hur länge har du haft det problemet?

Jag skulle vilja få en form av plan presenterad, NÄR och OM de kommer att lösa problemet. Men det tycks vara omöjligt…

Det har alltid varit så.

Hur länge sedan du skapade din webshop? Hur ofta händer det och vad säger Abicart?

Kunde de lösa problemet efter din skärminspelning? Tänker om det är nån variant av samma fel jag har . Ibland så kommer man endast till Startsudan, oavsett om man klickar på produktgrupp eller en egen sida.

Om jag själv ligger in och sparar om startsidan, så sätter det hela igång igen och funkar.

Väldigt skumt och svårt att felsöka, men jag hoppas att de snart hittar orsaken.

Jag har liknande problem. Ibland tar sidan/menyer evigheter att ladda. Felet kommer och får. Abicart föreslår bildkomprimering, men då skulle det ju alltid vara lika trögt. Bilderna är inte problemet. Jag har skickat skärminspelning och Core Web Vitals rapport från vår SEO-konsult. Det går inte att ducka det underlaget.

Det jag undrar är om det bara händer admin? Uppstår omdirigeringar eller vad? Om vi delar med oss av vår URL här så kan vi gå in och provköra åt varandra.

www.etronix.se

// Pär

Menyn har haft det här problemet sedan abicart började med mobilanpassade teman, ibland laddas inte menyn in, finns ju heller inget sätt att kolla upp för hur många kunder det här händer.