Nyhetsbrev via Abicart - Funkar det bra?

Hej, någon som har erfarenhet av nyhetsbrev via Abicart, och mass-utskick till många kunder?

Funkar det bra? Statistik, antal öppnade mail, antal klick osv (på nyhetsbreven), finns det sådana funktioner i Abicart?

Använder idag Mailchimp, som fungerar bra, men blir dyrt med många kontakter osv.

Jag vet inte riktigt faktiskt…… Har noll respons på mina nyhetsbrev med 1600 riktiga kunder som anmält sig till nyhetsbrevet. Kunderna är återkommande men verkar inte få våra nyhetsbrev.

Ser nu i Analytics att 116st besökare kommit via e-post senaste 7 dagarna så kanske funkar det ändå….

Hej,
Jag har slutat skicka mail för flera år tillbaka. Har ca 20 000 mail men får inget köp efter utskick. Jag tror att de blir blockade på server nivå redan. Förut när jag skickade fick flera tusen mail tillbaka som studsade och har inte blivit längre aktuela tip 3 - 4 000 felaktiga mail av de ca 20 000. Nu får jag inte en enda mail äns tillbaka. Så det blir spärrat allt redan direkt vid utskik någonstans. Så jag har slutat skicka mail.