Önskemål nya funktioner i bountiful

Jag saknar en hel del funktioner i webshopen. Kan ju inte bara vara jag som har önskemål om det?

  1. Möjlighet att ha USP på produktnivå, så att vissa produkter tex kan få texten “Leveranstid 1-2 veckor” då de ej är lagervara. Om ingen USP anges på produktnivå, så anges de USP som anges i Teman/Produkt.
  2. Saknar en Dela-knapp då man visar sin Önskelista. Supporten höll med mig och lät själva lite förvånade över att det inte redan finns… Vad är annars vitsen med en Önskelista, om man inte även ska kunna dela den… Rubriken lyder ju Min önskelista då man öppnar den…
  3. Skulle vilja ha möjligheten att ha ett fält med klickrutor i Kassan: Hur hittade du oss? Där kunden kan få välja på flera alternativ som jag själv namnger. Ett valfritt fält, såklart.

Hur ofta uppdaterar abicart designmallarna?
Lyssnar de på oss?

1 gillning

Mallarna uppdateras tyvärr väldigt sällan vilket är tråkigt. Bountiful har inte sett något nytt på ett halvår exempelvis :confused:

1 gillning

Textalks problem och har alltid varit är att de inte lyssnar på sina kunder, vi kan ge hur många förslag vi vill de gör ändå bara det som de själva tycker känns roligast eller smidigast att jobba med och det byts ständigt sätt som förslagen ska komma in på, vet inte vad som gäller för tillfället,

1 gillning