Problem med synkning från Klarna

Hej,

Jag har en kund som är registrerad som företagskund och skulle lägga en beställning idag. Efter hon tryckt på slutför köp kom hon till “tack-sidan”. Varukorgen tömdes inte och när hon klickade på “fortsätt handla” fick hon ett felmeddelande att köpet inte hade gått igenom. Det gick sedan inte att komma vidare för att göra köpet på nytt. Hon växlade över till privatkund och då gick det att genomföra köpet. Ordern lästes däremot inte över till webshopen. Hos Klarna finns nu två beställningar registrerade, men i webshopen finns ingen av dem.

Hur ska jag göra nu ?

Med vänlig hälsning,

Patrik

Hej Patrik! :rose:

Om du skriver in till oss på supporten, så kan vi hjälpa dig att se över vad som gått fel med beställningen! :relaxed:
Mail: shop@textalk.se, 031-14 33 14 (kl.9.00-15.00).

Trevlig fortsättning!
Maria, Teknisk Support
shop@textalk.se
031 - 14 33 14