Reach / Moove 15tecken

Är det något som har testat reach? Gjorde minsta kampanjen på 4500kr som ett test för att se hur den funkar.
Får dock inga svar på vad som händer och sidan som ska ha info om kampanjen har noll innehåll. Känns rätt oseriöst så kan inte rekommendera er att pröva men om någon har bättre erfarenhet så vore det intressant så man vet om det är något att lägga tid på.

Inga konverteringar spåras alls utan att extra scripts läggs in meddelar de i efterhand när man frågar om det, trodde det här var ett samarbete med textalk och att det fanns någon slags plan bakom. Hur ska de kunna göra en bra kampanj utan att ens kolla om kunderna konverterar?
Blir inga mer tester med Reach, det var en total flopp.

Någon som har tips på bra adwordsbolag man kan testa?

Blev aldrig ens att jag testade då jag tyckte det verkade för otydligt. Verkar ju varit klokt då :stuck_out_tongue:
Kör tillsvidare marknadsföringen helt på egen hand, men man är ju inget proffs direkt…

Själva bokningen är under all kritik, fyll i lite här och där så får vi ser hur det blir typ. Ingen ordentlig info om vad man får men tänkte att man kanske kommer mycket info om vad pengarna går till efteråt men verkar inte få någon info alls och när jag frågade om konvertering så kunde man få ett script så jag kunde se det, de verkade förvånade att det behövs för att få det att funka bra. Sedan körde de med fel namn på annonserna vilket de skyllde på textalks feed.

Får fortsätta själv tills man hittar ett bättre, förstår inte hur textalk kan samarbeta med ett sådant företag, det borde kollats upp bättre innan.

Jag började göra en kampanj men tyckte det var väldigt otydligt, kom till sidan där man skulle lägga in en bild. Avvaktade och gjorde inget mer med den, aktiverade aldrig något. Några dagar senare fick jag ett mail där det stod, “nu har vi aktiverat din kampanj” utan att jag själv aktivt gått in och gjort det. Oerhört oseriöst tycker jag. Har bett dem att omedelbart avbryta kampanjern. Med tanke på era kommentarer kommer jag inte att göra någon mer kampanj med dem.

1 gillning

Pausade och avslutade givetvis det här du det är en totalt slöseri på pengar, självklart så fick man mail sedan om att ditt kort kommer att debiteras trots att det var avslutat via admin och kundtjänst… Suck, snacka om att försöka lura kunderna.