Saknade orderbekräftelser?

Någon som vet om utskicken av orderbekräftelserna har ändrats på något sätt, de kommer inte fram till kunderna alls från runt kl 15 idag.

Vi har haft problem med orderbekräftelser sedan 21/11 kl 14 och enligt Textalk skulle detta vara åtgärdat 22/11, men vi får fortfarande inte ut några orderbekräftelser. Vi kör Fabrikk. Någon annan som har samma problem som vi?

Samma problem med ob och Kopi på våran siter. Ingen svar och Textalk tog tog helg. Sämsta support Jag har varit med om. Oseriöst!

Jag testade med att byta till en annan emailadress och då fungerar det. Men det fungerar inte med emailadressen som vi brukar använda (och finns inte i spam heller). Mycket märkligt.

Mvh

Niclas

www.ekokul.se

Jag forsökte att byta mailadress me samma sak. Vilken adress har du ändrat?

Jag har Loopia som webhotell och jag får inga orderbekräftelser att skickas som är kopplade till Loopia. Jag ändrade och la dit en yahoo-mailadress och då fungerade det. Har du också loopia som webhotell?

Ja, jeg har Loopia mailserver. tester något annat nu. Tack!

Är det du som äger Smartbaby? Vi är kunder till er. Mvh Niclas på Ekokul

Har haft problem med det här under de senaste 5-6 åren till och från men ingen verkar kunna hitta vad det beror på. Binero har gått igenom varenda logg som finns för att hitta problemet och säger att felet ligger hos textalk då mailen inte kommer till dem, medans textalk säger att inget fel sker där utan att felet ligger hos binero. Som jag tipsade ekokul om igår så kan ett byte till en annan mail hjälpa iallafall ett tag… Ett intressant fel som verkar svårt att hitta lösningen på.

:+1: Ja, det är det. Du är toppen kund!

Mycket märkeligt. Tack för tipset Daniel, men det här måste man hitta lösningen på. Kan vel inte vara så att båda Binero oh Loopia har samma problem och att vi får all annan mail men bara inte den från textalk.

Binero och loopia är samma ägare nu.