Söka på storlek?

Hej

Verkar helt otroligt att vi är de enda Textalk kunderna som frågar efter “storleksfilter” för våra kunder. Eller? Finns det ingen annan i detta forum som skulle vilja ha den lösningen, dvs att era kunder direkt kan välja att bara få se tex skor i storlek 42 visade? Eller jackor/tröjor i XXL.

Häls / Niclas

4 gillningar

Jo absolut! Det är inget jag lagt så mycket tanke på men det hade vart en riktigt bra och smidig funktion.

Hej
Både färg och storlek är efterfrågad sedan länge…

Åh, jag (och mina kunder såklart!) skulle verkligen gilla möjligheten att söka på storlek!:smiley:

Skulle vara riktigt bra. Jag har frågat om detta för ganska länge sedan. Fick då som svar att det inte var möjligt med kundens val.

Hej
Kolla filtret hos Julia’s Pearls

Intressant att höra att vi är flera som eftersöker samma funktion. När vi pratar med Textalk låter det som vi är först i världen att fråga om det.

Hej,
Att kunna filtrera på både färg, storlek och varumärke är något som är väldigt viktigt för oss och avsaknaden av detta gör att vi överväger att byta plattform.
Detta hade också förbättrat Shopping- feeden då den är bristfällig som den är nu.

MVH,
Christian

Vi hade diskussioner med Textalk kring detta i mars/april då vi planerade att byta plattform pga saknaden av den funktionen. Vi blev då erbjudna att köpa den lösningen (med andra ord går det) samtidigt sa de att de höll på att utveckla det för hela plattformen och att vi kunde avvakta. Fortfarande inte hänt något varför vi nu åter överväger att byta. Fattar dock inte hur man INTE kan ha den funktionen?

Tycker det är svagt av textalk att inte lösa det, varje gång man frågat de senaste 4-5 åren så säger de att det är på gång. Det är deras standardsvar på alla funktioner man ber om. Vore smidigt för kunder och skulle öka konverteringen rejält. Finns en tråd till om det här på forumet tror jag… Textalk är billigt så man kan inte räkna med att funktioner men en storlektssortering för kund borde kunna lösas.

Har också blivet erbjuden att betala för att en funktion ska utvecklas men när den är klar så släpps den sedan till alla, varför ska en butik betala för att alla ska få en extra funktion.

1 gillning