Söka på storlek (?)

Hej!

Måste säga att det är lite märkligt att man som kund inte kan söka efter tex. en viss storlek. Borde inte det vara basic?

Häls / Niclas

Hej Niclas,
Syftar ni på sökning via sökfunktionen?

Hej

Som jag svarade dig på mailet (vilket ni inte svarat på):

_Hej _

Jag syftar på att vi som säljer tex kalsonger har MASSOR med kunder som vill kunna gå in och bara se de modeller som finns i deras storlek tex XXL. De vill inte behöva gå in på varje modell och se om just den finns i XXL.

Som niclas skriver så skulle det underlätta massor för kunder som letar, jag har också efterfrågat den här funktionen flera gånger under åren. :slight_smile:

Hej,[quote=“niclas, post:3, topic:255”]
Jag syftar på att vi som säljer tex kalsonger har MASSOR med kunder som vill kunna gå in och bara se de modeller som finns i deras storlek tex XXL. De vill inte behöva gå in på varje modell och se om just den finns i XXL.
[/quote]

Möjligheten att kunna söka på kundens val är något som saknas i vårat system och det känner vi också. Funktionen är under utveckling och är något som vi verkligen vill implementera i framtiden. Exakt när detta skulle kunna tänkas vara klart för lansering kan jag dock inte svara på.

Tänk på att inte glömma att bygga ihop sökfunktionen med egenskaper, då många val för kunden ligger där.

Vi skulle nog vilja ha ett svar på det då det för oss kommer vara skillnaden mellan att söka nytt eller stanna.

2 gillningar