Trangia webshop - Feedback tack!

Hej alla, håller på med en shop till Trangia. Vi tillverkar stormkök o andra camping artiklar . Vi finns över hela världen och säljer idag endast via distributörer . Nu tänker vi öppna webshop o sälja direkt från fabrik, mest som en service åt användare så man kan hitta alla produkter oavsett land.

Vill gärna ha tips o feedback på shoppen! Min första shop så jag har säkert missat mycket!(Alla bilder är inte fixade korrekt än o det fattas text här o där)
Som fabrik har vi semester stängt i 4 veckor…då kan vi inte leverera men vill att man ska kunna titta i shoppen ändå. Hur gör jag detta bäst? (vill inte att folk ska missa att vi inte levererar och det kanske dras pengar från dom)

Tänkte lägga till Paypal för EU/icke EU kunder…bra eller dåligt?
För dessa ska vi ha DHL Express som transportör.

https://shop.trangia.se

Mvh Malin

Hej Malin!

Webshoppen ser tjusig ut! Rikligt med information och det är enkelt att klicka sig runt.
Även bra att ni skrivit så mycket i era artikelgrupper.
PayPal är absolut ett bra alternativ till kunder som inte har möjlighet att betala via Klarna.

Om ni vill visa shoppen utan att kund ska kunna beställa, så kan ni under Kunder > Kundinställningar ställa in att man måste vara inloggad för att kunna se priser och handla. Då kommer knappen “Slut” att visas - denna text kan ni tillfälligt ändra under Utseende > Teman > Redigera aktivt tema > Artikelgruppssida till exempelvis “Semesterstängt” eller liknande. Det är redan inställt på att nya kundkonton skapas av er som butiksägare, vilket då gör att kunder inte kan kringgå och handla iallafall.

Hör av er till supporten om du har ytterligare frågor kring detta, eller om du vill ha hjälp med att ställa in detta :slight_smile:

Med vänliga hälsningar,
Maria @ Textalk

1 gillning